Halloj!
Idag känner jag för att skriva ett litet inlägg. Jag saknar att skriva om allt mellan himmel och jord. 

Idag är det en trött måndag. Min trötthet är inte att leka med. Förstår inte varför egentligen. Men det känns som att det har med vädret att göra. Ena stunden snöar det, andra är det strålande sol. Men men, livet går inte under för det. 

Julia leker med grannpojken. De är så fina ihop, de saknar varandra och håller koll genom fönstren när vi är hemma osv. De klickade verkligen på en gång. Det är så fint att se ❤️ 

Idag har jag gjort lite hemmasysslor som vanligt. Har bäddat rent i sängarna och tvättat sängkläderna. Har tvättat mina sminkborstar och håller på att göra rent ugnen. 

Om en stund kommer Adde hem. Saknar honom extra mycket idag ❤️
(null)

Måndag - ny vecka, nya möjligheter ✨

Kommentera

Publiceras ej