Hej! 
Just nu ligger jag i sängen och fick en längtan till att börja skriva lite igen. Vem vet, det kanske bara blir detta inlägg. Eller så fortsätter jag skriva varje dag. Vi får se helt enkelt.

Här hemma är det sjukstuga. Julia har varit sjuk jättelänge nu. Allt började med en liten förkylning.. sedan fick hon ganska hög feber som aldrig velat ge med sig. Hon har haft feber i över två veckor nu. Vi har varit på akuten och vårdcentralen några gånger under den perioden. I måndags bokade vi en tid på vårdcentralen igen. Äntligen fick hon medicin!! De kunde äntligen se att hon har en kraftig halsinfektion. Nu har hon ätit penicillin i ett par dagar, och man märker  redan skillnad på henne. Hon är så mycket piggare. 

Adde har också varit sjuk ganska länge. Vi trodde han hade åkte på en rejäl influensa, men idag var han hos läkaren och de konstaterade att han har lunginflammation. Så nu äter han också penicillin. 

Jag är frisk, fysiskt iallafall. Jag var förkyld för någon vecka sedan. Jag är glad att jag är frisk nu så att jag kan ta hand om mina sjuklingar och att jag orkar ta hand om hemmet. 

Jag borde egentligen sova nu, men jag känner att jag inte kommer somna än på ett tag. 
Det är skönt att ligga i sängen i mörkret och bara vara ibland. Ibland är det otroligt stressande, men idag är det bara skönt. 

Jag tänkte passa på att skriva tre saker som jag är tacksam för. 

* Julia, oj oj oj! Om hon bara visste hur starkt jag känner för henne. Hon har bokstavligt räddat mitt liv ❤️
* Min fina Adde. Utan honom hade jag aldrig klarat mig. Han är den finaste jag vet, på alla plan. 

* Jag är otroligt tacksam för de fina tjejerna jag har lärt känna under 2017. Ni vet vilka ni är, amicis 💗

Nu ska jag försöka koppla av och förhoppningsvis somna. Ta hand om er! Puss ❤️
(null)

Kommentera

Publiceras ej