Hej allihopa! 
Hoppas alla mår bra. Jag mår helt okej idag. imorse var jag ganska stressad. Julia och jag sov lite för länge, så vi fick äta frukost lite snabbt innan vi skulle iväg till förskolan. När vi hade cyklat mer än halvvägs till förskolan insåg jag att jag hade glömt låset till Julias cykel.. suck! Vi åkte ändå till förskolan för jag tänkte att det skulle lösa sig. När vi kom fram berättade jag som det var till en av pedagogerna och hon sa bara -"ja, men ställ cykeln i vagnförrådet bara". Så det ordnade sig som tur var! 
 
Nu har jag precis ätit lite lunch och gjort lite viktiga ärenden via mailen. Ska dricka en kopp kaffe innan jag ska hämta hem lilltjejen igen. 
Annars händer det inte så mycket mer idag. Jag tvättar som vanligt. När julia kommer hem ska vi leka en massa och sedan är det dags att börja med maten innan Adde kommer hem från jobbet. En helt vanlig vardag helt enkelt. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej