Hej allihopa! 
Hoppas alla mår bra. Jag mår ganska bra idag faktiskt. Trots dålig sömn så är jag ganska pigg ändå. 
Idag har jag och Julia haft en mysig dag hittils. Vi har lekt en massa med allt möjligt. Nyss tog vi en promenad med hennes docka Maj i dockvagnen, och nu leker hon med trolldeg. Det är så himla mysigt att umgås med henne och verkligen göra det hon vill göra. 
 
Adde slutar jobbet vid 15 idag, men jag har ingen aning om vad vi ska hitta på när han kommer hem. Jag vill jättegärna hitta på något roligt. Vi får se vad han säger sen. 
 
Imorgon är det dags för Bamsegympan att starta för höstterminen för Julia. Det ska bli jätteroligt. Hon älskar verkligen Gympan. 
Annars får vi se vad som händer i helgen. Något roligt hoppas jag på. 
 
Ha en bra helg! 
 
Avslutar med en bild på min hjältinna, min räddare i nöden <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej