Halloj! 
 
Idag vaknade jag med ännu mer ont i halsen. men efter ett par timmar mådde jag mycket bättre igen. Så nu är jag ganska pigg faktiskt. 
 
Julia är på förskolan. Hon var så glad imorse. Hon klagade på att hon hade lite ont i magen imorse, så jag hoppas det inte blir värre med det. Men hon verkade pigg och som vanligt, så därför fick hon gå till förskolan iallafall. 
Det är så rpligt att hon trivs där tycker jag. Det är ju så himla viktigt att ens barn har det bra såklart. Hon leker med de andra barnen och säger att hon längtar efter dem när hon är hemma, så det är ett gott tecken. 
 
Jag håller på och tvättar här hemma. Det är så himla skönt att ha en tvättstuga. Det är en alla saker jag verkligen uppskattar med att bo i hus. Det är skönt att tvätten kommer undan på något vis, att det är nere i källaren. För övrigt så älskar jag allt med att bo i hus, det är en sån frihet. 
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Adele. hennes texter är helt magiska. Hon får allt att låta så himla trovärdigt och äkta. Hon är min stora förebild på alla sätt och vis. Jag älskar henne och allt hon står för. Hennes musik har räddat mig många gånger. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej